ДОСТАВКА

З точки видачі товару «Саблю Україна»

Самовивіз товару з  з точки видачі товару  «Саблю Україна» м Київ, проспект Валерія Лобановського, 119х, оф 35.

Ви маєте можливість оформити замовлення на товар, який зацікавив вас на нашому сайті та забрати свою покупку з точки видачі товару  «Саблю Україна»

При оформленні замовлення оператор контакт-центру www.sublue.com.ua уточнює зручний для Вас час приїзду за покупкою.

 

Адресна доставка по Києву

Адресна доставка замовлень по Києву здійснюється з понеділка по суботу з 09:00 до 20:00 безкоштовно *.  Якщо замовлення оформлене в неділю, доставка проводиться в понеділок.  Оператор контакт-центру уточнює наявність товару стосовно вашого замовлення, узгоджує з вами адресу, зручні дати і час доставки.  В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою кур'єру.  Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у кур'єра і підписуючи акт прийому-передачі ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність до Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину.

 

Швидка доставка по Києву за 2 години

Швидка доставка по Києву за 2 години. Доставка доступна для замовлень оброблених з 9:00 до 19.00

Єдина вартість доставки -200 грн.

 

 

До відділення «Нова пошта»

Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1-3 дні. Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.  Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта» Єдина вартість доставки в будь-яке відділення «Нова пошта»: при покупці товару 0,01 грн; при оренді – 100 грн.

В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою у відділенні «Нова пошта». Важливо! Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується за повною вартістю. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон і т.д.), Необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова пошта". Компанія "Нова пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з вини компанії. Читайте також про умови отримання відправлень

 

Увага!

Терміни доставки вказані орієнтовно і носять лише ознайомчий характер.. Терміни доставки визначені з розрахунку, що замовлення оброблене в поточний момент часу. Реальні терміни доставки розраховуються в момент обробки замовлення менеджером.

Замовляючи доставку товару іншими кур'єрськими службами («Нова пошта») - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.

*Оплата рахунків, пов'язаних з доставкою товару здійснюється за рахунок Продавця.

У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося на електронну пошту info@sublue.com.ua

Через напружену ситуацію у східному регіоні, тимчасово припинена доставка товарів в м. Донецк та м. Луганськ. Разом з тим сильно обмежена і затримується доставка по Луганській і Донецькій областях.